جستجو برای:
  • خانه
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان خرده فروشی
    • دپارتمان تحقیقات بازار
    • دپارتمان باشگاه مشتریان
    • دپارتمان زنجیره تأمین
  • آموزش
    • دوره کوتاه مدت
      • عمومی
      • تخصصی
    • دوره بلند مدت
      • DBA فروش و بازاریابی
      • MBA خرده فروشی
    • دوره های آموزشی برگزار شده
      • دوره های آموزشی سال 1402
      • دوره های آموزشی سال 1403
  • تیم ما
  • مقاله ها
  • رویدادها
  • ویدئوها
  • درباره ما
  • بیوگرافی
  • حساب کاربری
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
 
  • 02122574184
  • Info@Avidcg.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
گروه مشاوران توسعه بازار آوید
  • خانه
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان خرده فروشی
    • دپارتمان تحقیقات بازار
    • دپارتمان باشگاه مشتریان
    • دپارتمان زنجیره تأمین
  • آموزش
    • دوره کوتاه مدت
      • عمومی
      • تخصصی
    • دوره بلند مدت
      • DBA فروش و بازاریابی
      • MBA خرده فروشی
    • دوره های آموزشی برگزار شده
      • دوره های آموزشی سال 1402
      • دوره های آموزشی سال 1403
  • تیم ما
  • مقاله ها
  • رویدادها
  • ویدئوها
  • درباره ما
  • بیوگرافی
  • حساب کاربری
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
0

ایران بیستمین بازار مصرفی جهان در سال 2030

ویژوال کپیتالیست 20 بازار بزرگ مصرفی در جهان را بر اساس پیش‌بینی‌های سال 2030 از آزمایشگاه داده جهانی شامل بانک جهانی، سازمان ملل متحد، یورواستات و پایگاه داده های OECD معرفی کرده است.

در این مجموعه داده، مصرف کننده به عنوان شخصی طبقه بندی می شود که حداقل 12 دلار در روز هزینه می کند.
چین با رتبه اول، انتظار می‌رود تا سال 2030 کمی بیش از 1 میلیارد مصرف‌کننده داشته باشد که 15 درصد افزایش نسبت به سال 2024 نشان می‌دهد. درست در سراسر هیمالیا، در رتبه دوم، هند 773 میلیون مصرف‌کننده خواهد داشت، از 529 میلیون مصرف‌کننده امروز، که رقم خیره کننده 46 درصد است. افزایش دادن.

انتظار می رود که ظهور طبقه متوسط جهانی، به لطف اقتصاد و ثروت در حال گسترش، در این منطقه رونق بگیرد و به نوبه خود توانایی مخارج محلی را افزایش دهد.

این بازار مصرف تقریباً 2 میلیاردی در هند و چین می تواند تأثیرات گسترده ای بر اقتصاد جهانی داشته باشد. کسب‌وکارها ممکن است تمرکز خود را به سمت این بازارها تغییر دهند، محصولات سفارشی‌تر را ارائه کنند و استراتژی‌های بازاریابی متفاوتی را به کار گیرند. همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها نیاز داشته باشد تا زنجیره‌های تامین خود را مجدداً تنظیم کنند و شبکه‌های توزیع جدیدی را نزدیک‌تر به این بازارها بسازند.

پس از رتبه بندی جمعیت فعلی، ایالات متحده (348 میلیون مصرف کننده) و اندونزی (158 میلیون مصرف کننده) به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند. برزیل، ششمین کشور پرجمعیت، تا سال 2030، با نزدیک به 136 میلیون نفر، پنجمین طبقه مصرف کننده بزرگ را خواهد داشت.

در عین حال، همه کشورها شاهد رشد مصرف کننده نیستند. انتظار می‌رود “روسیه” و “آلمان” دچار رکود شوند، در حالی که “ژاپن” و “ایتالیا” حتی ممکن است شاهد کاهش باشند، که نشان‌دهنده مستقیم رشد جمعیت در این کشورها است.

برچسب ها: فروش

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

8 مهارت‌ ضروری برای شغل سوپرمارکت و هایپرمارکت
مراحل ارزیابی عملکرد فروشگاه خرده فروشی
10 راه مؤثر بر افزایش فروش برای هایپرمارکت ها
چگونگی افزایش کارایی و بهره وری هایپرمارکت
اندازه بازار کالاهای خرده فروشی و کالاهای مصرفی در ایران
هایپر مارکت چیست ؟ تفاوت آن با سوپرمارکت و راهکارهای افزایش فروش

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • –
  • Avidcg
  • DBA
  • MBA
  • آموزش
  • تخصصی
  • دپارتمان باشگاه مشتریان
  • دپارتمان تحقیقات بازار
  • دپارتمان خرده فروشی
  • دپارتمان زنجیره تأمین
  • دپارتمان ها
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی برگزار شده
  • دوره های آموزشی سال 1402
  • دوره های آموزشی سال 1403
  • دوره های بلند مدت
  • دوره های کوتاه مدت
  • رویداد
  • عمومی
  • مقاله ها
  • ویدئوها
نوشته‌های تازه
  • تحول دیجیتال در صنعت خرده فروشی
  • (GULFOOD2025)THE WORLD’S BIGGEST FOOD SHOW
  • دوره اصول و فنون مذاکره(شرکت سان استار لاین فروش هورکا و زنجیره ای)
  • بررسی چالش ها و فرصت های فروشگاه های زنجیره ای
  • چیدمان فروشگاهی :راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه
درباره گروه مشاوران توسعه بازار آوید

گروه مشاوران توسعه بازار آوید ره آورد پیمان مشترک تیمی از مدیران، ، دانشگاهیان و مشاوران عرصه کسب و کار می باشد که با محوریت قرار دادن چهار حوزه خرده فروشی، تحقیقات بازاریابی، طراحی و پیاده سازی باشگاه مشتریان و زنجیره تامین، فعالیت خود را در عرصه های ملی و بین المللی متمرکز ساخته است.

تماس با ما:
  • تهران، خیابان شریعتی، قلهک، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بعد از سه راه نشاط، پلاک 354، واحد 3 و 8
  • 02122574184
  • Info@Avidcg.ir
 لینک های مرتبط:

> اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای

تمام حقوق برای گروه مشاوران توسعه بازار آوید محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت