دوره آموزشی بلند مدت-MBA خرده فروشی
دوره های بلند مدت
- MBA خرده فروشی
خرده فروش ها باید بر برنامه ریزی راهبردی بلند مدت تمرکز کنند تا به صورت موثر از عهده شدت و رشد رقابت خرده فروشی و نیز فوریت ایجاد شبکه های توزیع جدید مانند فروشگاه های اینترنتی، فناوری و سلایق مختلف مشتریان برآیند. راهبرد خرده فروشی نشان می دهد که یک صاحب کسب و کار فروشگاهی چگونه باید با محیط، مشتریان و رقبا تعامل داشته باشد. امروزه صنعت خرده فروشی در کشور ما در حال توسعه است، که البته این توسعه نیازمند آموزش ها و مشاوره های تخصصی و حرفه ای می باشد. لذا با توجه به درخواست آن مرکز آموزشی مبنی بر برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت حوزه خرده فروشی آمادگی خود را جهت راه اندازی یک آموزشگاه تخصصی به شرح زیر اعلام می کند. خرده فروش ها باید بر برنامه ریزی راهبردی بلند مدت تمرکز کنند تا به صورت موثر از عهده شدت و رشد رقابت خرده فروشی و نیز فوریت ایجاد شبکه های توزیع جدید مانند فروشگاه های اینترنتی، فناوری و سلایق مختلف مشتریان برآیند. راهبرد خرده فروشی نشان می دهد که یک صاحب کسب و کار فروشگاهی چگونه باید با محیط، مشتریان و رقبا تعامل داشته باشد. امروزه صنعت خرده فروشی در کشور ما در حال توسعه است، که البته این توسعه نیازمند آموزش ها و مشاوره های تخصصی و حرفه ای می باشد. لذا با توجه به فضای موجود در بازار مبنی بر برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت حوزه خرده فروشی کاملا ضروری به حساب می آید.
مدت دوره | 250 ساعت |
پیش نیاز | دارندگان مدرک کارشناسی، سابقه کاری و تجربه حرفه ای در حوزه های مرتبط / قبولی در مصاحبه ورودی دوره |
گواهینامه | دانشگاه تهران |
مدیر علمی دوره | دکتر سید جواد موسوی |
سرفصل ها:
اصول و مبانی ایجاد و توسعه فروشگاهی
مدیریت منابع انسانی در خرده فروشی
طراحی و چیدمان فروشگاهی
لجستیک و زنجیره تامین
مدیریت بازاریابی و فروش در خرده فروشی
مدیریت مالی در خرده فروشی
دیجیتال مارکتینگ با رویکرد خرده فروشی آنلاین و Omni channel
اصول و فنون مذاکره
پروژه پایان دوره
نمونه مدرک MBA:
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.