پنل تخصصی چالش های صنعت خرده فروشی و اثربخشی رویکردهای نوین تکنولوژی
این پنل با همت و هماهنگی شرکت سبزافزار و در حضور مشتریان این شرکت برگزار شد، پرسش و پاسخ های زیر حاصل این رویداد می باشد:
سوال هایپرمی:
جناب آقای روزبهانی
مدیریت پروموشن ها و کش بکهایی که برای مشتریان در باشگاه مشتریان اتفاق می افتد و کنترلهای مالی در نرم افزار حسابداری این شرکت نیز از جمله مسائل و پیچیدگی های موجود در فرایندهای هایپرمی است. لطفا بفرمایید چگونه این چالشها رو مدیریت کردید؟
راهکارهای سبزافزار:
سیستم جامع و یکپارچه فروشگاهی شامل بخش های بازرگانی، مالی، مشتریان، تامین کنندگان و …
مدیریت شعب و انبارِ متمرکز با پورتال تحت وب مدیریت شعب و پایانه ها
مدیریت پرداخت تامین کنندگان با سامانه برنامه پرداخت متمرکز
مدیریت حسابداری انبار با سامانه محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته و موجودی انبار
ارتباط با مارکت پلیس پینکت و مدیریت فروش آنلاین هایپرمی از طریق آن
ارتباط با سامانه مودیان به عنوان یک الزام حاکمیتی.
تغییرات در فرایندهای کاری ( به عنوان نمونه تغییر کلی تامین کنندگان مشارکتی به روش قطعی به شرط فروش)
سوال ماتی لوس:
جناب آقای خرم مدیرعامل
مدیریت شعب بصورت متمرکز و اعمال قوانین و سیاست های فروش از دفتر مرکزی برای شعب از نیازهای اصلی مجموعه است. ارتباط با مشتریان و تدوین سناریوهای مختلف برای کسب امتیاز و اعتبار و ووچر و همچنین ردهبندی مشتریان از نیازهای مهم این مجموعه است. لطفا در این زمینه توصیح بفرمایید؟
رستوران های زنجیره ای شیلا:
جناب آقای هاشمی مدیرعامل
چالشهای شیلا؛
سوال مهم این است که چرا شیلا تصمیم به تغییر نرم افزار مدیریت رستورانی خود گرفت؟ و چرا سبز افزار را انتخاب نمود؟
سوال نان روز:
جناب آقای بهبودی مدیرعامل
در صنف نان و شیرینی به دلیل اینکه اکثر کالاها بصورت فله ای بوده و نیاز به توزین دارند، ارتباط نرم افزار با ترازو برای سرعت بخشیدن به عملیات درون فروشگاهی و همچنین بالا بردن دقت عملکرد اهمیت به سزایی دارد. همچنین استفاده از فرمول های ساخت( تجزیه و ترکیب) برای مدیریت موجودی کالاهای اولیه و کالاهای قابل فروش که بتواند بصورت خودکار موجودیها را کنترل نماید. در این زمینه سبز افزار چه کمکی به شما کرد؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.