دپارتمان تحقیقات و تبلیغات گروه مشاوران آوید از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را با مدیریت فود کورت برج میلاد جناب آقای کریمی آغاز کرد.
در ابتدا نام نام فود کورت نگین برج میلاد بر این مجموعه گذاشته شد و پس از آن با انجام تحقیقات بازار و استفاده از خبرگان صنعت F&B اقدامات لازم جهت تعریف کانسپت مناسب برای فود کورت انجام شد.
شایان ذکر است شرکت نگین دومین بهره بردار فوت کورت مجموعه تفریحی توریستی برج میلاد می باشد.
فود کورت برج میلاد در دی ماه ۱۳۹۸ افتتاح گردید.

شرح خدمات گروه مشاوران اوسعه بازار آوید به شرح زیر است:

فاز اول (Pre lunch )

– ایده پردازی هسته اصلی کمپین
– استراتژی تبلیغات
– استراتژی دیجیتال مارکتینگ
– ساخت هشتگ های مخصوص کمپین
– ایده پردازی برای ایونت ها
– طراحی وب سایت فودکورت
– ایجاد و لی اوت صفحه اینستاگرام
– مطالعه بر جامعه هدف برج میلاد
– ارائه پیشنهادات بر مبنای الگوی ۴p

فاز دوم کمپین (Lunch )

– برگزاری مراسم ایونت
– دعوت از میهمانان سلبریتی
– دعوت از میهمانان دولتی و مدیران
– تخفیفات خاص از رستوران های فود کورت برای افتتاحیه
– استفاده از اینفلونسرها برای دعوت مردم برای حضور در جشن افتتاح
– عکاسی تبلیغاتی از مراسم و جشنایده پردازی برای بازیهایی برای هیجان مراسم
– ایده پردازی برای مشارکت مخاطبان در فالو کردن اینستاگرام مجموعه

فاز سوم ( After lunch )

– تعریف پروموشن های خاص برای حضور مشتری و مخاطب
– طراحی بازیها و گیم های خاص برای حضور مخاطبان
– ایدهای خاص برای جذب مخاطبان

keyboard_arrow_down
دیگر پروژه ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

16 − دو =

فهرست