دپارتمان تحقیقات بازار گروه مشاوران توسعه بازار آوید با تکیه بر دانش و دقت تقدیم می کند؛

بر آن شدیم تا در آذرماه ۱۳۹۹ در رابطه با گروه کالایی رب گوجه فرنگی

  • سهم هر برند از فروشگاه های زنجیره ای
  • پر مخاطب ترین برند های حاضر در فروشگاه های زنجیره ای
  • جایگاه بازرگانی و توانمند سازی فروشگاه برای ارائه بهینه ترین گروه کالایی به مصرف کننده

به صورت مجدد مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم.

 

برای مشاهده و دانلود متن کامل گزارش لطفا روی لینک زیر کلیک کنید:

گزارش گروه کالایی رب گوجه فرنگی _ آذرماه ۹۹

keyboard_arrow_down
دیگر پروژه ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نوزده − یازده =

فهرست