نشست تخصصی قیمت گذاری ارزش محور
پس از برگزاری نشست های تخصصی با حضور؛ مدیران منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای با هدف ارایه مباحث و یافتههای جدید و چالشهای این حوزه در صنعت خرده فروشی، مدیران مالی پیرامون بررسی چالشها و ابعاد سامانه مودیان مالیاتی و موارد جدید قانون مرتبط با صنعت خرده فروشی، مدیران منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای با موضوع حفظ و نگهداشت نیروی انسانی در صنعت خرده فروشی و مدیران لجستیک و زنجیره تأمین پیرامون بررسی رویکردهای نوین مدیریت لجستیک در صنعت خرده فروشی، مدیران و پرسنل بخش حفاظت و ایمنی با هدف مدیریت حفاظت و ایمنی در فروشگاه های زنجیره ای، ششمین کارگاه تخصصی با عنوان” قیمت گذاری ارزش محور” با هدف ارتقاء سودآوری از طریق بلوغ سیستم قیمت گذاری در دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نشست که با حضور جناب آقای مهندس احمدرضا جمال زاده، به عنوان سخنران اصلی برگزار گردید، موضوعاتی به شرح زیر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت:
– از جمله رمزگشایی از حوزه قیمتگذاری: خلق ارزش، درآمد و مزیت رقابتی.
– قیمتگذاری و خلق ارزش: پرایسینگ تنها عنصر آمیخته بازاریابی در خلق درآمد.
– سطوح بلوغ قیمتگذاری و انواع مدلهای قیمتگذاری.
– انواع استراتژیهای قیمتگذاری.
– محاسبه کشش قیمتی و ارتباط آن با فرآیند قیمتگذاری کالا و خدمات.
– قیمتگذاری ارزشمحور یکی از راههای غیرقابل تقلید کردن ارزش پیشنهادی کسبوکارها.
– اثر قیمتگذاری ارزشمحور در تحقق استراتژی خندق.
– مرور چند مطالعه موردی در بازار ایران.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.