دپارتمان خرده فروشی
دپارتمان خرده فروشی آوید در ابتدای سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.
مهمترین فعالیت های این دپارتمان عبارت است از:
الف . مطالعات امکان سنجی جهت ورود به بازار خرده فروشی کشور شامل:
- محاسبه اندازه بازار خرده فروشی، سهم هر یک از صنایع در این بخش
- بررسی و تحلیل رقبا و شناسایی نقاط قوت و ضعف
- بررسی استانداردها و شاخص های کلیدی عملکرد
ب . طراحی کانسپت
عدم شناخت دقیق و درست از اجرای انواع فرمت های فروشگاهی در کشور ما در چند سال اخیر باعث نابودی و حذف بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای شده است، لذا گروه مشاوران توسعه بازار آوید سعی کرده در پروژه های مشتریان خود در حد امکان این شناخت را ایجاد کرده و با توجه به توانمندی های کارفرما و فرصت های بازار بهترین کانسپت را طراحی و پیشنهاد دهد.
پروژه های طراحی کانسپت اجرا شده:
- طراحی کانسپت هایپرمارکت و سوپرمارکت
- طراحی کانسپت فروشگاه باشگاه انبار Warehouse Club
- فروشگاه های تخفیفی discount store
پ . تدوین بیزنس پلن (طرح کسب و کار) :
بیزینس پلن، متناسب با کانسپت پیشنهادی طراحی و تدوین می شود که شامل موارد زیر می باشد:
- طراحی مدل توسعه (جغرافیایی، متراژ، اجاره، تملیک، ساخت و …)
- مدیریت شعب
- مدیریت انبارها
- مدیریت نیروی انسانی (صف، ستاد، انبارها)
- مدل هزینه ای (تجهیزات سخت افزار و نرم افزار، اجاره، ساخت، کالا، نیروی انسانی، بازاریابی و …)
- طراحی اسورتمنت (کالای مورد نیاز)
- مدل های درآمدی (فروش کالا، درآمدهای غیرعملیاتی و …)
- پیش بینی فروش و شناسایی سود و زیان در بازه ی زمانی 5 ساله
- لجستیک و زنجیره تامین
ج . اجرا و پیاده سازی
بسیاری از مشتریان آوید در این مرحله راه اندازی فروشگاه خود را به ما سپردند ….
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.