تحول دیجیتال در صنعت خرده فروشی

نهمین نشست تخصصی اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیرهای با موضوع “تحول دیجیتال در صنعت خردهفروشی” روز سهشنبه 16 بهمن 1403 در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اتحادیه، این نشست در ادامه سلسله جلسات تخصصی برگزار شد که پیشتر به موضوعاتی همچون منابع انسانی، چالشهای مالیاتی، مدیریت لجستیک، ایمنی فروشگاهها، قیمتگذاری ارزشمحور، نقش بازاریابی در توسعه فروش و بهبود تجربه مشتری پرداخته بودند.

در ابتدای این رویداد، آقای محمدعلی خراسانی، رئیس اتحادیه، ضمن اشاره به فعالیتهای اعضای منتخب هیأتمدیره، به سه دوره اصلی فعالیت اتحادیه اشاره کرد:
1- دوره تشکیل
2- دوره تثبیت
3- دوره تحول
1- دوره تشکیل
2- دوره تثبیت
3- دوره تحول
وی با تأکید بر ضرورت همگام شدن فروشگاههای زنجیرهای با تحول دیجیتال، از تشکیل کمیته تحول دیجیتال در اتحادیه خبر داد و از مدیران حاضر در نشست دعوت کرد تا با عضویت در این کمیته، به تحقق اهداف این حوزه کمک کنند.
در ادامه دکتر فراز نبیی، دکتر حمیدرضا عظیمی، دکتر محمدرضا قدوسی مدرسین و مشاور در حوزه کسب و کارهای نوین و دکتر سید جواد موسوی (مشاور علمی اتحادیه) درباره تجربیات جهانی در حوزه تحول دیجیتال و نقش هوش مصنوعی در صنعت خردهفروشی به ارائه مطالب تخصصی پرداختند.
فایل ارائه شده در نشست مذکور جهت بهره برداری از لینک زیر قابل دسترسی می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.