آموزش

یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی مدیران فروشگاه و فروشندگان آن ها در کشور ما، عدم کسب مهارت های کافی درمورد مفاهیم پایه ای فروش و مدیریت صحیح ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر، چنانچه از یک نماینده یا فروشنده بپرسیم طرح یا برنامه شما برای مواجهه  صحیح در برخورد با مشتری چیست، غالباً یا پاسخی نخواهیم شنید و یا پاسخی غلط خواهیم شنید!
به بیان ساده تر، نماینده ها و فروشنده ها نمی دانند برای یک فروش موفق از کجا باید شروع کنند وتا لحظه ای که مشتری خرید خود را قطعی می کند چگونه پیش ببرند! البته جای تعجبی هم ندارد. متأسفانه فروشندگان ما، هرگز یک دوره آموزشی مناسب ویژه فروشندگی را طی ننموده اند و صرفاً با حضور در فضای فروشگاه و یا چرب زبانی و زیاده گویی ، خود را فروشنده می دانند.
این درحالیست که فروشندگان حرفه ای به خوبی می دانند که فروشندگی باید دارای یک طرح و برنامه از پیش مشخص شده باشد! وگرنه فعالیت رندوم و اتفاقی، نتایج زودگذر و اتفاقی نیز به بار می آورد…
گروه مشاوران توسعه بازار آوید به عنوان تنها مرجع تخصصی فروشگاه داری در ایران توانسته است با استفاده از تجربیات بیش از ۱۵ سال حضور موفق در اصناف مختلف بسته ی آموزشی تحت عنوان “مدیریت فروشگاه” طراحی کرده و برای اولین بار به صورت منظم اقدام به برگزاری این دوره بنماید.

دوره های آموزشی

دوره جامع مدیریت مجتمع تجاری
اصول طراحی چیدمان، ویژه فروشگاه های پوشاک
مدیریت فست فودها
اصول سرپرستی، ویژه مدیران فروشگاه ها
دوره جامع مدیریت مجتمع تجاری
  • تعاریف و بررسی چرخه بلوغ مجتمع های تجاری
  • شرح وظایف مدیریت مجتمع تجاری و شاخص های ارزیابی آن
  • بررسی ارتباط مجتمع تجاری و فروشگاه های خرده فروشی
  • انواع مجتمع های تجاری و فروشگاه های خرده فروشی
  • انواع شیوه های واگذاری واحدهای اداری و تجاری (رهن و اجاره)
  • فرانشیز، نمایندگی و انواع مستجرین مجتمع تجاری
  • فودکورت و ملاحظات آن در مجتمع های تجاری
  • برندینگ و تبلیغات در مجتمع های تجاری
دوره جامع مدیریت فروشگاه
اصول طراحی چیدمان، ویژه فروشگاه های مواد غذایی
مهارتهای ارتباطی با مشتریان و تکنیک های مشتری مداری
تصمیم گیری و کار تیمی، ویژه مدیران فروشگاه ها
دوره جامع مدیریت فروشگاه

تشکیل فروشگاه: انتخاب نام مناسب، تعیین طیف و تنوع محصولات، تعیین محل فروشگاه، آشنایی با تجهیزات فروشگاهی و …

آشنایی با عوامل تشکیل دهنده بازار: انواع بازار، فروشندگی حرفه ای، تعریف مشتری و طبقه بندی آن، مهارت های ارتباط با مشتری، زبان بدن، نحوه برخورد با مشتریان شاکی

طراحی فروشگاه: طراحی فضای داخلی، طراحی فضای بیرونی …

آشنایی با انواع فروشگاه: نوع خدمات، نوع استراتژی، اندازه و …

آشنایی با انواع توزیع کننده و راه های تامین کالا و چانه زنی: عمده فروش، خرده فروش و شرکت های پخش

چیدمان: انواع طرح چیدمان، انواع قفسه بندی، مدیریت جریان گردش مشتریان و …

مدیریت منابع انسانی: ویژگیهای یک شاگرد مغازه، چگونه یک شاگرد مغازه یا فروشنده استخدام کنیم؟

قیمت گذاری: آشنایی با تکنیک های قیمت گذاری، نحوه ارائه تخفیف و …

تبلیغات:

•   آشنایی با تکنیک های ارتقای فروش متمرکز بر قیمت

•  آشنایی با ابزارهای افزایش فروش مانند: سمپلینگ،مسابقه و قرعه کشی،پخش تراکت، آگهی در مجلات تخصصی، ایجاد شبکه های اجتماعی و …

راه های مقابله با دزدبری و خودبری